Frankrike

Biljetter bokad till Frankrike! 17 december bär det av till landet där baskrar, baguetter och pantomimare är en del av vardagen.

Ska spendera någon dag i Lyon för att sedan spendera de sista dagarna i Paris innan hemfärd mot Sverige igen den 22 december. Det är min lilla julklapp till mig själv skulle man kunna säga. Jag och broder Joel läser ju en nybörjarkurs i franska så det ska bli intressant att se hur pass mycket, eller lite, som vi förstår och kan säga när vi är där.

Oavsett vilket ska det bli grymt kul, på en gång känns det inte lika jobbigt sitta och skriva hemtenta nästa vecka!

Vive la France!

Kommentarer
Postat av: smäm

Vad skoj. Jag var ju där förra veckan. Så mysigt!

2010-12-01 @ 10:52:16
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 08:24:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0