Snö

Jag är ingen stor beundrare av snö och kyla. Tio dagar av tio skulle jag alltid välja sol och värme framför snö och kyla. Men också jag kan njuta och beundra vintern. Var ute och sprang nyligen och kunde inte annat än tycka det ser ganska vackert ut när snön faller och täcker det gröna gräset vitt. Och det är skönare att springa när det är lite kyligare ute.

Och såhär när vi ändå i Sverige har årstider, då tycker jag att det lika gärna kan bli snö och någon minusgrad, just för stämningens skull nu när det ändå närmar sig advent och jul, och om inte annat så lyser det upp de annars otroligt mörka dagarna.

Tror nog att det får bli en kopp med glögg i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0