En mörk fredag

Efter en gårdag som kändes som en söndag är det nu återigen helg! Spenderade tid med min favoritflicka tisdag och onsdag. Första som händer när onkel Gabriel tar henne i famnen så börjar hon gråta, tillbaks till mamma och genast lugn, tillbaks till onkel Gabriel och gråten kommer igen! Kändes som en bra start men hon vande sig senare och det var inga problem att leka och bråka bäst jag ville med henne sen. Kändes lite som från Vänner då Ben alltid gråter så fort Monica kommer i närheten men som sagt, allt löste sig fint.


Avslutade min andra delkurs i dag med en gruppredovisning som gick bra. Alla i gruppen stod som ett par frågetecken när hon berömde och gav os utmärkt i betyg. Inget någon av oss kanske hade förväntat sig men det var en trevlig överraskning!

Passade för övrigt på att fixa nytt pass igår (märk mitt ordval) för en framtida resa utomlands någonstans. Får se vad resmålet blir. Återkommer med det svaret.

Lyssnar för tillfället på Håkan Hellströms nya skiva som växer för varje lyssning. Lyssnar också igenom Daniel Adams-Ray debutalbum som innehåller en del sköna låtar det också. Favoriten är "Förlåt att jag aldrig sagt förlåt", absolut värt att lyssna på i höstmörkret.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0