Quelqu'un M'a Dit

En timme mer sömn eller stanna uppe en timme längre? Jag brukar ha svårt att välja så jag slog ihop de två alternativen. Varför välja när man kan ha båda! En trevlig gårdag med Edsbybesök följs i dag upp med lite sparka boll tillsammans med Anton runt hörnet.


Söndagens musiktips är Carla Bruni (gift med Frankrikes president Nicolas Sarkozy). Behaglig att lyssna till en regnig söndag som detta. Jag förstår inte mycket men jag tycker inte att man behöver förstå allt för att uppskatta något.

Carla Bruni – Quelqu'un M'a Dit

On me dit que nos vies ne valent pas grand chose,
Elles passent en un instant comme fanent les roses.
On me dit que nos vies ne valent pas grand chose,
Elles passent en un instant comme fanent les roses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0