Un nouveau départ

Ska försöka med en ny start för bloggen ännu en gång. Vi vet ju hur det gått förut men skam den som ger sig.

Hösten är här och får mig att tänka på textfrasen "Utanför vårt fönster hör vi markens sånger. Som ett rastlöst barn om våren, dagen kommer. Lyssna till den sång jorden sjunger." Jag är inte så förtjust av den sången jorden sjunger just nu, regn och blåst blandat med lite ångest inför när snön och minusgraderna kommer på riktigt.

Då får man som rastlös student se fram emot de positiva sakerna med den lite mörkare perioden på året. Och det är när den första flaskan glögg öppnas och värms upp, och den dagen närmar sig med stormsteg.

Chuck Norris is not politically correct. He is just correct. Always.
Bon soir

Kommentarer
Postat av: robin

Nice med blogg! du inspirerar att jag ska ta upp min!



jaaaa glögg henning! dog! alkoholfri är godast!!

2010-10-28 @ 22:26:31
Postat av: jenny

Börjar bra med att blogga lite sångpoesi. Men Chuck Norris - bort med gubben! :)

2010-10-30 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0