Utbytesstudier

Då har ansökan om utbytesstudier skickats in. Får se om jag kommer in på något av mina val och efter det göra en bedömning om jag vill dra till något av de ställena. Men rent spontant i dag så tror jag att jag sticker om jag får mitt förstaval. Tror dock det är ganska hård konkurrens men what to do. Tråkigt utan lite spänning i livet också. 

Det har sagts förr men det är oundvikligt att inte komma tillbaka till det. Det finns inte ord som kan beskriva mina känslor för kylan som är just nu. Strålande vackert med snön som ligger, men en vårdag med skinande sol är vackrare för mig. Och framförallt varmare. Satte mig i ett sådant där väntebås på T-centralen i väntan på försenat pendeltåg. Jag trodde det skulle vara lite värme därinne i alla fall. Men icke. Varmare vara utanför och gå runt i stället för att sitta där. Men nu vet jag det i alla fall. Långkalsonger är Guds gåva till mänskligheten under perioden oktober-mars.


Tycker för övrigt att det är tråkigt att Foppa tvingas lägga av. Men all heder åt hans försök!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är förstavalet då? Säga A utan att säga B...

2011-02-15 @ 21:18:29
URL: http://sofiahve.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Kul låta folk få undra;) Förstavalet är Georgia College and state university i Usa och andravalet ärNewcastle University. Men chanserna är nog ganska små för att komma in, många som söker och jag har inte läst så många poäng. Får ju extrapoäng för vg och om man är aktiv i kåren, inte så farligt många extrapoäng jag plockar med andra ord.=)

2011-02-16 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0