Ny termin

Ny termin, ny kurs och tillbaks till journalistiken. Känns otroligt roligt att få sätta igång med det igen, bara gått en dag men spontant känns den närmaste kursen nu extremt rolig. Intensivt schema men jag hade en väldigt soft höst så det kan nog bara vara bra!
Kul springa på lite kamrater också som man inte läste med i höstas men som återkommer nu.

Hade besök av kusin Isaac med fru Sofia i helgen. Det blev lite häng i stan, Åkeshov med varma mackor och lite nintendo på det. En mycket trevlig helg.

Fick också mina första blommor till lägenheten, har bott här sedan september 2009. Till mitt försvar ska sägas att hade det funnits fönsterbräder hade några blommor eller i alla fall växter funnits här.


Var också strax efter nyår i London under några dagar och besökte lite vänner som bor och jobbar där. Samma dag som jag åkte skulle jag också se på matchen Arsenal-Manchester City live på Emirates Stadium. Planet blev 5h försenat men det löste sig bra. Samtidigt som jag satte mig på min plats på arenan så sparkade grabbarna igång matchen. Tala om timing!
Arsenal spelade bra men City maskade från minut ett och försökte inte, det var lite synd. Hade gärna sett ett mål i alla fall men även 0-0 matcher kan vara trevliga att titta på.

Kommentarer
Postat av: smäm

Du hade en vas iaf? :)

2011-01-25 @ 09:52:16
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Jag fick skapa en vas:)

2011-01-26 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0